Najczęściej zadawane pytania

Nie działa mi internet?

Proszę o wyłączenie z prądu wszystkie urządzenia (łącznie z anteną w przypadku internetu radiowego) i ponowne włączenie. Jeżeli problem nie zniknie prosimy o kontakt.

Router został przywrócony do ustawień fabrycznych. Prosimy o kontakt z nami w celu umówienia przyjazdy naszego technika lub zapraszamy do biura z routerem w godz pracy biura po wcześniejszym kontakcie z nami. Ewentualnie prosimy o skonfigurawnie routera we własnym zakresie jeżeli klient posiada takie umiejętności.

Szybkość 100/20 Mbps oznacza, że klient może pobierać dane z sieci z prędkością 100 Mbps, a wysyłać z prędkością 20 Mbps.

Prosimy o wyłączenie dekodera z prądu na kilka minut i ponowne włączenie. Jeżeli problem nie znika prosimy o kontakt.

Przy każdym rodzaju umowy okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.

Oczywiście że tak! Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.

W takim przypadku zachęcamy do zainstalowania dodatkowego routera na piętrze. Możemy wysłać do Państwa technika na sprawdzenie i wykonanie wyceny takiej usługi. Przyjazd technika jest darmowy.