Najczęściej zadawane pytania
Nie działa mi internet?
Proszę o wyłączenie z prądu wszystkie urządzenia (łącznie z anteną w przypadku internetu radiowego) i ponowne włączenie. Jeżeli problem nie zniknie prosimy o kontakt.
Kliknąłem reset na moim routerze. Co w tym przypadku zrobić?
Router został przywrócony do ustawień fabrycznych. Prosimy o kontakt z nami w celu umówienia przyjazdy naszego technika lub zapraszamy do biura z routerem w godz pracy biura po wcześniejszym kontakcie z nami. Ewentualnie prosimy o skonfigurawnie routera we własnym zakresie jeżeli klient posiada takie umiejętności.
Co oznacza szybkość Internetu, np. 100/20 Mbps?
Szybkość 100/20 Mbps oznacza, że klient może pobierać dane z sieci z prędkością 100 Mbps, a wysyłać z prędkością 20 Mbps.
Zawiesza się obraz w telewizji lub znika?
Prosimy o wyłączenie dekodera z prądu na kilka minut i ponowne włączenie. Jeżeli problem nie znika prosimy o kontakt.
Jaki jest okres wypowiedzenia umowy?
Przy każdym rodzaju umowy okres wypowiedzenia wynosi 1 miesiąc.
Czy w trakcie trwania umowy mogę zwiękjszyć/zmniejszyc abonamnet?
Oczywiście że tak! Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem.
Nie działa mi internet na piętrze. Na parterze gdzie jest router nie widzę problemów. Jak rozwiązać ten problem?
W takim przypadku zachęcamy do zainstalowania dodatkowego routera na piętrze. Możemy wysłać do Państwa technika na sprawdzenie i wykonanie wyceny takiej usługi. Przyjazd technika jest darmowy.